People Manager Masterclass

People Manager Masterclass

Gyakorlati eszközök és módszerek a leggyakoribb vezetői helyzetek kezeléséhez, egy jól teljesítő és motivált csapatért!
People Manager Masterclass vezetők
6 hetes gyakorlati online képzés
Támogató vezetői közösség
Heti csoportos online mentoring

Vezetőnek lenni nehéz, jó vezetőnek még nehezebb.

A cég keményen elvárja tőled, hogy teljesítsd a célszámokat, hozd a jó eredményeket. Tartsd a határidőket, teljesítsd a minőséget, közben azért még motiváld is a csapatodat, legyen mindenki elkötelezett.

A szakmai résszel nincs is gondod, értesz hozzá, a te területed.

De érzed, hogy az elvárások teljesítéséhez a szakmaiságnál többre van szükséged. Tudnod kell ezernyi emberi helyzetet is jól kezelni, mert az élet és a munkahely sokkal bonyolultabb annál, minthogy pusztán szakmai tudással megoldj mindent.

A jó eredményekhez a vezetés emberi oldalához is érteni kell.

Bele kell állnod és meg kell oldanod olyan helyzeteket, amiknek semmi köze a szakmai képességeidhez:

  • Le kell tudnod reagálni, ha a csapatod egyik tagja épp felmond. Hogyan kezeld emberileg, mi a jogi háttér, és hogyan őrizd meg még ekkor is a csapatmorált és teljesítményt?
  • Holnap jön egy új ember, mit tegyél, hogy minél gyorsabban felvegye a fonalat és értékes tagja legyen a csapatnak?
  • Van egy próbaidősöd is, akivel beszélned kellene, mert nem igazán vagy vele elégedett. Mit és hogyan mondj neki, hogy ne bántsd meg, de lehetőleg szedje össze magát gyorsan?
  • Közben a folyosón pletykálják, hogy a konkurencia épp fizetést emel. Valaki már be is jelentkezett hozzád, hogy szeretne veled a fizetéséről beszélni, épp csak nincs kereted emelni... Mit mondj neki?
  • Pár hét és jön az éves teljesítményértékelés is, amitől már előre kiráz a hideg. Rengeteg időd kiesik, ráadásul tavaly páran komolyan megsértődtek és drámáztak, pedig te csak őszintén elmondtad a véleményedet róluk és a munkájukról. Mit tegyél, hogy idén ne ez legyen?
  • Egyvalakivel még korábban beszélned kellene, mert a teljesítménye látványosan visszaesett az utóbbi hetekben, de nem tudod mit kezdj vele: félsz, hogy a kritika hatására még jobban szétcsúszik.
  • Azt a két embert is ki kellene békíteni, akik egy ideje ki nem állhatják egymást, a viselkedésük pedig kihat a többiekre is. De mit mondj és hogyan, hogy ne önts olajat a tűzre, ne legyen még rosszabb a helyzet?
  • Valamikor pedig az egész csapatod elé ki kellene állni, és lelkesíteni őket, hogy húzzanak bele az éves célok teljesítésébe. Valami motiválót kellene mondani a csapatnak, de olyan nagy lelkesedésre nem számíthatsz, mert ti azért mégsem holdraszállás kaliberű projekteken dolgoztok...

Hogyan kezeld az emberi helyzeteket, hogy kihozd a csapatodból a maximumot?

Tudnod kell, hogy mik a leggyakoribb emberi helyzetek, amik a munkahelyen előfordulhatnak. És azt is, hogy ezeket vezetőként hogyan tudod megoldani.


A vezetői eredményességed ugyanis elsősorban nem rajtad múlik, hanem azon, hogyan teljesít a csapatod. Belőlük kell kihoznod a legtöbbet, mert az ő munkamoráljuk, képességeik és motivációjuk az igazán fontos ahhoz, hogy le tudd tenni az asztalra mindazt, amit tőled elvárnak.

A People Manager Masterclass-t azért hoztuk létre, hogy segítsünk átlátni és komfortzónádon belülre hozni a vezetés emberi oldalával kapcsolatos feladataidat.

People Manager Masterclass

Gyakorlati eszközök és módszerek szakmai vezetőknek és team leadeknek a jól teljesítő és motivált csapathoz!

Gyakorlati online képzés

Támogató vezetői közösség

Heti online csoportos mentoring

A képzésen végigvesszük az összes gyakran felmerülő helyzetet, hogy minden szituációban magabiztos lehess!

Hogy rendszerben láss mindent, a munkavállalói életciklus szakaszai alapján fogunk haladni.

Megnézünk minden fontos helyzetet, az ezekhez kapcsolódó jó gyakorlatokat és elkerülendő hibákat.

Kezdve onnan, hogy hogyan fogadj és taníts be egy új belépőt, hogyan segítsd az embereidet, hogy jól teljesítsenek a munkában, hogyan motiváld és fejleszd őket, végül hogyan kezeld az elbocsátásokat és kilépéseket.

A munkavállalói életciklus 6 szakasza, ami mentén haladni fogunk:

1
Start: Új munkatárs fogadása

Végigvesszük, hogyan készülj eredményesen egy új csapattag érkezésére.

2
Próbaidő: Betanítás gyorsan

Megtanulod, hogyan taníts be valakit gyorsan, hogy mielőbb 100%-on dolgozzon.

3
Teljesítmény: Célok elérése

Módszereket tanulsz az eredményes feladatkiadáshoz és munkaszervezéshez.

4
Motiválás: A szükséges plusz

Megismered a leghatékonyabb motivációs eszközöket, hogy jól érezzétek magatokat.

5
Fejlesztés: Képzések és karrier

Megtanulod, hogyan növeld a teljesítményt az embereid fejlesztésével.

6
Exit: Távozások menedzselése

Átvesszük a kilépések kapcsán a teendőidet a produktivitás fenntartása érdekében.

Miben fogsz fejlődni a képzés hatására?

Magabiztosság a people management helyzetek kezelésében

A képzés hatására magabiztosabban kezelsz majd olyan helyzeteket, amik korábban kívül estek a komfortzónádon.

Idő- és energia menedzsment

Jobban fogsz bánni az embereiddel, így kevesebb időd és energiád megy el tűzoltásra és csapaton belüli konfliktusokra.

Vezetői munka eredményessége

Megtanulsz többet kihozni a csapatodból, így jobb eredményeket érsz el a vezetői munkában és a karrieredben is.

Nem hozunk általános vezetői elméleteket, és nem nemzetközi „rocksztár vezetők” példáin mutatjuk meg, hogy mit kellene tenned...

Ezen a képzésen konkrét people management helyzetek megoldásáról fogsz olyan gyakorlati tudást szerezni, amit rögtön át is tudsz ültetni a gyakorlatba.

Milyen helyzetek megoldását tanulod meg?

Új belépő fogadása: Hogyan fogadj új embereket a csapatodba?

  • Hogyan tartsd a kapcsolatot az új kollégával a kezdése előtti napokban?
  • Mit írj neki üzenetben és hogyan beszélj vele telefonon?
  • Hogyan mutasd be az új kollégát a csapatnak, hogy jó hangulatban kezdődjön az első munkanapja?

Röviden: Megtanulod, milyen eszközökkel és hogyan érheted el, hogy az újonnan felvett embereid az első napjukon lelkesen álljanak munkába.

Próbaidő menedzselése: Hogyan tanítsd be az új embereket?

  • Hogyan állíts össze onboarding és betanítási tervet a gyors betanuláshoz és beilleszkedéshez
  • Hogyan használd a buddy rendszert a kezdeti lelkesedés megőrzéséhez
  • Hogyan bonyolítsd le a próbaidő alatti négyszemközti beszélgetéseket: orientációs beszélgetés, napi és heti check-in, elbeszélgetés a próbaidő végén

Röviden: Megtanulod, hogyan csökkentsd a próbaidő alatt a time to productivity-t, azaz hogyan érd el, hogy az új munkatárs minél rövidebb idő alatt elérje a 100%-os teljesítmény szintet.

Feladatok kiadása és teljesítmény növelése: Hogyan érjetek el többet?

  • Hogyan adj ki feladatokat számonkérhetően és motiválóan
  • Hogyan beszélgess az emberekkel a teljesítményükről: quick connect, check-in és teljesítményértékélő beszélgetések levezetése
  • Projekt értékelések lebonyolítása a tanulságok levonásához
  • Rosszul teljesítők felmondásának előkészítése

Röviden: Megtanulod hatékonyan és motiválóan szervezni a munkát, mert a csapatod teljesítménye nem csak rajtuk múlik, hanem azon is, te hogyan támogatod őket.

Motiválás: Hogyan legyen elköteleződés és jó hangulat?

  • Hogyan dicsérd meg az embereidet?
  • Hogyan motiválj akkor, ha nincs hozzá extra pénzed?
  • Hogyan reagálj fizetésemelési kérésekre?

Röviden: Megtanulod, milyen motivációs eszközeid vannak ahhoz, hogy az embereidet napi szinten és akár plusz pénz nélkül is motiválhasd.

Fejlesztés: Fejlődés és karrier támogatása

  • Hogyan fogalmazz meg egy tréning igényt a HR felé?
  • Hogyan hozd ki egy képzésből üzletileg a legtöbbet?
  • Hogyan beszélgess az embereiddel négyszemközt a fejlődési és karrier céljaikról?

Röviden: Megtanulod, hogyan beszélgess a csapatod tagjaival olyan érzékeny témákról is, mint hogy mit szeretnének tanulni és milyen karrier céljaik vannak.

Exit: Felmondások kezelése

  • Hogyan kezeld, ha fel akar mondani valaki a csapatodból?
  • Hogyan szervezd meg a feladatok átadását, hogyan készíts produktivitás-folytonossági tervet?
  • Hogyan búcsúztassatok el valakit, és hogyan építsd be a távozás tanulságait a vezetői munkádba?

Röviden: Megtanulod, hogyan kezeld, ha valaki felmond a csapatodból, úgy, hogy közben a maradók teljesítménye és munkamorálja nem romlik.

Mit kapsz, ha eljössz a képzésre?

Konkrét eszközök és módszerek

Általános vezetői elméletek helyett itt konkrét vezetői eszközöket ismersz meg. Ezek nem kerülnek pénzbe, így bármelyiket azonnal elkezdheted használni.

Forgatókönyvek, ellenőrző listák

Nem mindig van időd végiggondolni, hogyan reagálj? A képzésen rengeteg forgatókönyvet és ellenőrző listát kapsz, hogy olyan helyzeteket is gyorsan meg tudj oldani, amelyekkel ritkábban találkozol.

Munkajogi ismeretek

Igazán magabiztos akkor lehetsz az emberi helyzetek kezelésében, ha ismered a vonatkozó munkajogi hátteret is. A képzésen ezért elsajátítasz egy vezetőkre szabott alap munkajogi tudást is.

A képzés, ami után nagyságrendekkel többet hozol ki a csapatodból!

  • Jobb lesz a hangulat - könnyebben és motiváltabban megy a munka
  • Stabilabbá válik a csapat - kevesebb lesz a felmondás, a jól teljesítők tovább maradnak
  • A teljesítmény egyenletesebb lesz - csökken a váratlan problémák és tűzoltások száma
  • Nő a produktivitás - mert egy stabil és elégedett csapat egyszerűen jobban teljesít
  • A csapat büszke lesz magára - a sikereknek ők is örülni fognak
  • A menedzsment elismeri a munkádat - a jobb eredményeidre a feletteseid is felfigyelnek
  • Nyugodtabb és energikusabb leszel - mert könnyebben érsz el jobb eredményeket

A 6 hetes képzés tematikája

1. Hét

START: Új munkatárs fogadása

Megtanulod, hogyan készülj fel hatékonyan egy új munkatárs fogadására. Konkrét eszközöket és módszereket kapsz a kezedbe, hogy akit felvettél, az első munkanapján lelkesen és lendülettel álljon munkába. Részletek >>
  • Hogyan küldj egy új munkatársnak welcome üzenetet, és hogyan érd el pre-boarding hívással, hogy az első munkanapján extra lelkes és motivált legyen?
  • Hogyan készíts onboarding és betanítási tervet, hogy azzal akár több hónappal is lerövidítsd a betanulást?
  • Hogyan jelölj ki buddy-t a beilleszkedés megkönnyítésére?
  • Milyen ellenőrző listákat használj, hogy az első munkanapon ne legyenek fennakadások?
  • Kivel és milyen információt ossz meg az új csapattag érkezéséről, hogyan mutasd be őt a csapatnak az első munkanapja előtt?
2. Hét

PRÓBAIDŐ: Új munkatárs betanítása és beillesztése

Megtanulod, hogyan tudsz egy új munkatársat a leggyorsabban betanítani és integrálni a csapatba. Eszközöket és módszereket kapsz a time to productivity, azaz a 100%-os produktivitási szint eléréséhez szükséges idő lerövidítéséhez. Részletek >>
  • Hogyan építsd fel az orientációs beszélgetést, hogy azzal megadd a kezdő lökést a gyors és hatékony betanuláshoz?
  • Milyen információkat ossz meg az új csapattaggal az első munkanapján, hogyan mutasd be a céget, a csapatot, a feladatait?
  • Hogyan tarts napi és heti check-in beszélgetéseket, hogy a kezdeti lelkesedés a próbaidő végéig is kitartson, és a munka eredményességében is megmutatkozzon?
  • Hogyan zárd le a próbaidőt egy próbaidős beszélgetéssel (mit és hogyan mondj), és hogyan lehet felmondani valakinek próbaidő alatt?
3. Hét

TELJESÍTMÉNY: Egyéni és csapat eredmények javítása

Konkrét eszközöket és módszereket ismersz meg a hatékony és motiváló feladatkiadáshoz, munkaszervezéshez. Útmutatókat és forgatókönyveket kapsz teljesítménnyel kapcsolatos négyszemközti beszélgetések magabiztos levezetéséhez. Részletek >>
  • Hogyan használd a SMARTER, az átkeretezés és a kontextusadás módszereit a feladatok hatékony és motiváló kiadásához?
  • Hogyan ösztönözd a csapatot teljesítménymutatók használatával?
  • Hogyan javíts az eredményeken a munkakörnyezet, a munkakörök és munkafolyamatok elemzésével?
  • Hogyan vedd észre, ha valami hátráltatja a teljesítményt, a quick connect és check-in beszélgetések segítségével?
  • Hogyan add ki a szabadságokat, hogy megelőzd az embereid kiégését? Mi a szabadságkiadás munkajogi háttere?
  • Hogyan értékelj egy projektet, hogy a tanulságait hosszú távon is be tudjátok építeni a munkába?
  • Hogyan vezess le egy teljesítményértékélő beszélgetést motiválóan, és hogyan közöld valakivel, ha nem vagy vele elégedett?
  • Hogyan kezeld a csapaton belüli konfliktusokat?
4. Hét

MOTIVÁLÁS: Extra erőfeszítés és jó hangulat a csapatban

Megismered az anyagi és nem anyagi ösztönzés formáit, hogy minél jobban tudd motiválni a csapatodat. Gyakorlod a vezetői elismerés formáit, a dicséretet és a lelkesítést. Testreszabott ösztönzési rendszert alakítasz ki a csapatodnak a céges lehetőségeken és kereteken belül. Részletek >>
  • Mit jelent a munkahelyi motiváció, és mi a képlete?
  • Hogyan reagálj, ha valaki fizetésemelést kér, és milyen motivációs eszközeid vannak a fizetésen túl?
  • Hogyan tudsz szóbeli elismeréssel, segítségnyújtással és minőségi idővel motiválni?
  • Hogyan dícsérj meg valakit, és hogyan tarts lelkesítő beszédet, hogy a csapatban jó hangulat legyen?
  • Hogyan tudod fokozni a motivációt a meglévő céges juttatásokkal, akkor is, ha nincs módod bővíteni vagy változtatni rajtuk? 
5. Hét

FEJLESZTÉS: Munkatársak fejlesztése, karrier támogatás

Megtanulod, hogyan tartsd meg és motiváld az embereidet azáltal, hogy fejleszted őket (akár van rá pénzügyi kereted, akár nincs). Útmutatót és forgatókönyvet kapsz ahhoz, hogy komfortosan beszélgess az embereiddel a fejlődési és karrier céljaikról. Részletek >>
  • Milyen szempontok mentén határozd meg, hogy milyen képzéseken vegyenek részt az embereid?
  • Milyen tanulási megoldások léteznek, és ezek mennyibe kerülnek?
  • Hogyan fogalmazz meg egy tréning igényt a HR felé?
  • Hogyan tudod előre megfogalmazott üzleti célokkal fokozni egy képzés hatékonyságát?
  • Ha a csapatod képzésre megy, hogyan viselkedj előtte, közben és utána, hogy a lehető legtöbbet profitáljatok belőle?
  • Hogyan vezess le egy karrier beszélgetést, azaz hogyan beszélgess motiválóan az embereiddel a fejlődési és karrier céljaikról?
6. Hét

EXIT: Távozások menedzselése vezetőként

Megtanulod, hogyan kezeld, ha valaki felmond a csapatodból. Mit tegyél, és mit ne? Hogyan biztosítsd, hogy közben a maradók teljesítménye és munkamorálja ne csökkenjen a kilépés hatására. Azt is megtanulod, hogyan építsd be egy felmondás tanulságait a vezetői munkádba. Részletek >>
  • Mit tegyél, ha valaki a felmondását akarja neked átadni?
  • Mit kell tudnod vezetőként a munkavállalói felmondások munkajogi hátteréről?
  • Hogyan tudd meg, hogy mi vezetett a felmondáshoz?
  • Hogyan szervezed meg a feladatok átadását, milyen exit ellenőrző-listákat használj, hogy a távozás miatt ne vesszenek el fontos információk?
  • Hogyan készíts produktivitás-folytonossági tervet, hogy a maradók morálja és teljesítménye ne csökkenjen jelentősen?
  • Mi az elbocsátás folyamata, munkajogi szabályai, mit kell erről tudnod vezetőként?
  • Hogyan búcsúztassatok el valakit úgy, hogy az pozitív hatással legyen rá is és a csapatra is?
  • Hogyan építsd be a vezetői működésedbe a távozás tanulságait hosszútávon?

Ezen a képzésen nem vezetési stílusokról, kommunikációs modellekről vagy más hasonlóan absztrakt eszközökről fogsz hallani...

Ehelyett azoknak a konkrét helyzeteknek a kezelését tanulod meg, amikkel napi szinten szembesülhetsz a csapatod vezetése közben.

Milyen vezetőknek való a People Manager Masterclass?

Akkor való neked vezetőként ez a képzés, ha a napi munkád során közvetlen kapcsolatban állsz a csapatoddal.

Szakmai vezetők

Team leadek

Operatív vezetők

Line managerek

Lehetnek irodai vagy fizikai munkavállalóid, menedzselhetsz pár főt vagy több tucat embert, ha szeretnél megismerni és használni minél több valóban hatékony people management eszközt, akkor érdemes csatlakoznod a masterclass-hoz!

People Manager vezetők

Ez a masterclass kifejezetten olyan vezetőknek szól, akik napi szinten menedzselik a csapatukat. Az ő feladataikra és kihívásaikra fókuszál a tananyag, és a mentoring hívásokat is az ő igényeik köré szervezzük. Emiatt a képzésen HR-esek nem is vehetnek részt.

Ezen a képzésen minden támogatást megkapsz, hogy valóban gyakorlati tudást szerezz!

Szabad időbeosztás

Online tananyag

A heti tananyagot online videós leckék formájában kapod meg. Ezeket akkor nézed meg, amikor van időd és fókuszod a tanuláshoz.

Best practice-ek megosztása

Csoportos mentoring hívások

A képzés végén van egy opcionális záró teszt. Ha ezt teljesíted, akkor egy tanúsítványt kapsz a képzés elvégzéséről. Ezzel erősítheted a LinkedIn profilodat, és emlékbe megkaphatod kinyomtatva is.

Támogató közösség

Zárt Facebook csoport

Hét közben egy zárt Facebook csoportban tartjuk a kapcsolatot: ha van kérdésed, itt is felteheted!

Gyakorlatorientált tanulás

Letölthető munkafüzetek

Minden lecke anyagát megkapod letölthető PDF formátumban is, hogy ha szeretnéd, ki tudod nyomtatni, és jegyzetelhess.

Folyamatos visszacsatolás

Kvízek és záró teszt

Minden hét anyagát egy rövid kvízzel zárhatod, így ellenőrizheted a haladásod és elmélyítheted a tudásod.

Tudásod elismerése

Oklevél a sikeres záróvizsga után

A képzés végén van egy opcionális záró teszt. Ha ezt teljesíted, akkor egy tanúsítványt kapsz a képzés elvégzéséről. Ezzel erősítheted a LinkedIn profilodat, és emlékbe megkaphatod kinyomtatva is.

Kitől fogsz tanulni?

Timár Krisztina
Ex HR vezető, az ÉlményHR.hu alapítója

18 évet dolgozott HR vezetőként a versenyszférában, különféle méretű és profilú vállalatoknál. Dolgozott gyártó cégnél, telekommunikációs vállalatnál és az IT szektorban is.

4 éve alapította saját vállalkozását, az ÉlményHR-t. Jelenleg online képzéseket és hosszabb mentorprogramokat tart üzleti HR, HR jó gyakorlatok és toborzási marketing témákban.

Találkozhattatok vele számos HR konferencián, vagy online előadásain. Hírleveleit közel tízezer HR-es, toborzó és vezető olvassa.

Küldetése, hogy abban segítse a HR-eseket és a vezetőket, hogy olyan cégeket építsenek, amik egyszerre prosperáló vállalkozások és jó munkahelyek is. Ahová az emberek szívesen mennek dolgozni, szeretnek ott lenni, motiváltak és elkötelezettek hosszú távon is. 

Három kiváló vendégelőadó is segíteni fog, hogy a legszélesebb és leginkább naprakész tudást szerezd meg!

Csikós-Nagy Katalin - Ügyvezető, fluktuációkezelő szakértő

Csikós-Nagy Katalin

Ügyvezető, fluktuációkezelő szakértő

Kati 24 éve tevékenykedik HR területen, a fluktuáció kezelés elismert hazai szakértője. Az elmúlt években számtalanszor adott elő szakmai rendezvényeken és publikált, adott interjút a fluktuációkezelés, munkaerő megtartás témában. Rendszeresen kutatja a hazai cégeknél a fluktuáció mértékét, okait, segít vállalatoknak, hogy csökkentsék a fluktuációt. Csapatával kialakított Munkavállaló Támogató Programjuk célja is az, hogy növeljék megbízóiknál a munkatársak jól-létét, elégedettséget és ezzel együtt az üzleti eredményeket.


Faragó István - Ügyvezető, a Wellbeing Szövetség elnöke

Faragó István

Ügyvezető, a Wellbeing Szövetség elnöke

Okleveles egészségfejlesztő, közgazdász, munkahelyi mentálhigiénés szakember a Stressz-M alapítója, a Wellbeing Szövetség elnöke. Több mint 10 éve foglalkozik a stressz-menedzsmenttel, munkavállalói jóllét programok kialakításával és vállalati egészségfejlesztéssel. Küldetése a munkavállalói jóllét kultúra és az egészségfejlesztés stratégiai szintű elterjesztése, hogy a munkavállalókat egészségesen eltöltött életévekhez és harmonikus közösségi kapcsolatokhoz segítse.


Drávai Gabriella - HR- és szervezetfejlesztés tanácsadó

Drávai Gabriella

HR- és szervezetfejlesztés tanácsadó

Gabi HR- és szervezetfejlesztés tanácsadóként már 15 éve segíti a cégeket, hogy olyan hatékony és motiváló környezetet alakítsanak ki, ahová öröm tartozni és ahol öröm munkát végezni. Szervezetfejlesztőként, coachként, mentorként olyan utak megtalálásában segít, amelyek hosszú távon támogatják a szervezet megtartó erejét és az üzlet sikerességet. Különösen szeret vezetőkkel dolgozni, akiket hiteles vezetői attitűdjük kialakításában támogat, úgy, hogy közben az egyéni motivátorokat és az üzleti célokat egyaránt figyelembe veszik.

Büszkék vagyunk rá, hogy a legjobb cégek tanulnak nálunk
TDK
Danubius Hotels Group
British American Tobacco
Nestlé
cpl jobs
Wellis
Imperial Tobacco
Eaton
Opera - Magyar Állami Operaház
Russmedia
Rossmann
BKÜ - Budapest közlekedési ügyfélkapcsolatok
MiniCRM
Loginet
Adecco
Mitsuba
SwiconGroup

Nézzük mit kapsz, ha most csatlakozol a People Manager Masterclass képzéshez

6 hetes People Manager Masterclass online program

240.000 Ft értékben

A program elején hozzáférést kapsz egy online tréning felülethez, ahol minden héten videós és írott tananyagok válnak elérhetővé. Ezek feldolgozása egyenként 10-15 perc, és a saját tempódban illetve időbeosztásod szerint, önállóan tudod feldolgozni őket.


Egésznapos online nyitó workshop ()

60.000 Ft értékben

A program első napja egész napos online workshop lesz. A nyitó napon azon túl, hogy lesznek előadások és gyakorlati feladatok, nagy hangsúlyt fektetünk a személyes tapasztalatok megosztására, és a közösség építésére is.


Heti csoportos mentoring videóhívások

150.000 Ft értékben

A program ideje alatt minden héten péntek  között csoportos online videóhívást tartunk. Itt összefoglaljuk a héten tanultakat, kiértékeljük az elvégzett feladatokat, gyakorlunk, beszélünk a következő hét témájáról és a menet közben felmerülő kérdéseket is átbeszéljük.


Heti gyakorló feladatok

40.000 Ft értékben

A képzés célja, hogy ne csak a tudásod bővüljön, hanem a gyakorlatba is átültesd azt, amit tanulsz. Ezért minden héten, a hét témájához kapcsolódó feladatokat fogsz kapni. Ezeket elvégezheted a saját munkahelyed, de akár egy képzeletbeli cég helyzetét és körülményeit figyelembe véve. A lényeg, hogy minden héten legalább fél órát érdemes rászánni a gyakorlásra.


Munkafüzet és letölthető segédletek

30.000 Ft értékben

A program részeként letölthető munkafüzeteket és segédleteket fogsz kapni. Ezek fogják segíteni az anyag feldolgozását, és ha szükséges, akkor a program után is bármikor előveheted őket. Ha szeretnéd, akkor ezeket ki is nyomtathatod magadnak.


Exkluzív Facebook csoport korlátlan kérdezési lehetőséggel

10.000 Ft értékben

A program résztvevőjeként tagja leszel egy zárt exkluzív Facebook csoportnak, amelyhez kizárólag a többi résztvevő kap hozzáférést. Itt fogjuk 6 héten át egymást támogatni és motiválni a haladásban és a heti feladatok megoldásában. Itt kapsz majd választ a hirtelen felmerülő kérdéseidre is.

Kapsz 3 extra tréninget is kiváló vendégelőadóktól!

Extra tréning #1
Fluktuáció a gyakorlatban
Előadó: Csikós-Nagy Katalin

Kati előadásában bemutatja a legfrissebb fluktuáció kutatások eredményeit. Megosztja a fluktuáció hazai cégeknél tapasztalt mértékét, trendjeit, és a magas fluktuáció mögött húzódó leggyakoribb okokat. Ezt követően saját tapasztalatairól, a fluktuáció csökkentésére irányuló projektjeik legfontosabb tanulságairól fog beszélni. Arról, hogy min múlik egy sikeres fluktuáció kezelés, mit tehetünk mi HR-esként és mit tehetnek a vezetők, hogy valóban sikeres legyen egy ilyen projekt. 


Extra tréning #2
Vállalati egészségterv
Előadó: Faragó István

A munkavállalói wellbeing, a kollégáink fizikai és mentális egészsége kiemelt prioritássá vált a HR-ben. Nem kerülhetik meg a cégek, ha olyan hellyé szeretnének válni, ahová a munkatársak szívesen tartoznak, és ahol valóban fontosnak érzik magukat. István az előadásában arról fog beszélni, hogy mi az a vállalati egészségterv, miért fontos, és hogyan tudsz te is ilyet készíteni. A tőle kapott módszerekkel készen állsz a saját, cégre szabott egészségtervetek kidolgozásához!


Extra tréning #3
Szervezetfejlesztés a gyakorlatban
Előadó: Drávai Gabriella

Gabi tapasztalt szervezetfejlesztőként arról fog beszélni, hogy min múlik egy szervezetfejlesztési program sikere. Mik lehetnek a buktatók, és mit tehetünk mi HR-esként, illetve mit tehetnek a vezetők és a résztvevők, hogy a program valóban sikeres legyen? Gabi egy konkrét esettanulmányon keresztül mutatja be a siker kritériumat és azokat a leggyakoribb banánhéjakat, amiken a legtöbb szervezetfejlesztés elcsúszik.

Bónusz segédletek, a gyakori helyzetek könnyedebb kezeléséhez

Szeretném, hogy a tanultakat ne csak megértsd, hanem valóban tudd a gyakorlatban is használni. Ezért készítettem négy olyan segédanyagot, amit bármikor elővehetsz, hogy gyorsan megoldd a gyakran felmerülő vezetői helyzeteket.

Forgatókönyvek a négyszemközti beszélgetésekhez

40.000 Ft értékben

Összeállítottunk a gyakri, de nehéz vezetői négyszemközti beszélgetések forgatókönyvét. Olyanokra gondolj, mint teljesítésértékelő, vagy épp karrier beszélgetések. Mindegyik helyzethez 12-15 pontos menetredet kapsz, hogy magabiztosan és célirányosan folytasd le ezeket a beszélgetéseket


Szövegfordulatok és példák írásos és szóbeli kommunikációhoz

40.000 Ft értékben

A képzésben megtanulod, hogy milyen helyzetekben érdemes szóban vagy írásban kommunikálni a csapatoddal, vagy egy konkrét személlyel hogy motiváld őket és növeld az elköteleződésüket. Ezekhez adok példákat is, hogy ne kelljen órákat agyalnod egy emailen.


Ellenőrző listák gyakori vezetői szituációkhoz

40.000 Ft értékben

Vannak gyakori vezetői szituációk, ahol sokmindenre kell figyelni, és sok fejfájással járhat, ha valamire nem gondoltok. Ilyen például a be- és kiléptetés. Ezekhez a helyzetekhez kapsz ellenőrző listákat, amiket a cégetekre szabhatsz, hogy minden flottul menjen.  


Munkajogi kisokos vezetőknek

40.000 Ft értékben

Vezetőként sok olyan helyzettel találkozhatsz, amit a munkajog szabályoz. Ezért fontos, hogy legyen egy alap rálátásod, hogy ezek a szituációkat (pl. elbocsájtás) hogyan kell szabályosan lebonyolítani. Mire ügyeljetek, és mit csináljatok, hogy a helyzet kezelése jogilag is korrekt legyen.

A képzés indulása

2024 április 25. csütörtök
(egész napos online nyitó workshop)

Fontos: A képzést úgy alakítottuk ki, hogyha elfoglalt vagy, esetleg nem érsz rá péntekenként, akkor is teljes értékű tudást kapj!

Ezért a People Manager Masterclass gerincét egy online tanulófelületen elérhető előre rögzített 7 modulos képzési anyag adja. Itt hetente fogod, megkapni az épp aktuális fókusztémához kapcsolódó tananyagot online videós leckék formájában. Ezt egészítik ki a leckékehez tartozó segédanyagok, házi feladatok és tesztek, hogy minél jobban el tudd mélyíteni a tanultakat.

Nagy előnye, hogy így a saját tempódban, ahogy az időd engedi tudod a People Manager Masterclass anyagát feldolgozni. Ráadásul a egy évig elérhetőek maradnak a leckék a számodra, így ha 6 hét alatt nem értél a tananyag végére, akkor is folytathatod tovább a tanulást.

Az élő mentoring Zoom hívások minden alkalommal 13:00-15:00 között:
Május 3., 10., 17., 24., 31. június 7. (péntekenként)

Mennyibe kerül a 6 hetes People Manager Masterclass?

Kétféle csomagot állítottunk össze, hogy a neked szimpatikusabbat választhasd!

Egy összegben fizetve

LEGKEDVEZŐBB ÁRON

239.970Ft+Áfa

 

Több fő részvétele esetén egyedi kedvezményeket adunk. Keress emailben vagy Messengeren!

  • 6 hetes People Manager Masterclass online program
  • Egész napos online workshop a nyitó napon
  • Heti csoportos mentoring videóhívások
  • Gyakorló feladatok minden héten
  • Munkafüzet a heti anyagokhoz
  • Forgatókönyvek és ellenőrzőlisták a vezetői helyzetek megoldásához
  • Exkluzív Facebook csoport

3 kényelmes részletben fizetve

KÖNNYEBBEN KIGAZDÁLKODHATÓ MÓDON

3 x 84.990Ft+Áfa

(havi részletekben fizetve)

Több fő részvétele esetén egyedi kedvezményeket adunk. Keress emailben vagy Messengeren!

  • 6 hetes People Manager Masterclass online program
  • Egész napos online workshop a nyitó napon
  • Heti csoportos mentoring videóhívások
  • Gyakorló feladatok minden héten
  • Munkafüzet a heti anyagokhoz
  • Forgatókönyvek és ellenőrzőlisták a vezetői helyzetek megoldásához
  • Exkluzív Facebook csoport

100%

6 HETES PÉNZVISSZAFIZETÉSI

GARANCIA

Jelentkezz magabiztosan, a kockázat 100%-ban az enyém!

Biztos vagyok benne, hogy ez a képzés neked is rendkívül hasznos és látásmód formáló lesz. Ezért merem vállalni, hogy ha mégse érzed így, akkor a képzés vételárát visszafizetem számodra.

Tehát ha a képzés 6 hete alatt bármikor azt érzed, hogy nem azt kapod, amit ígértem, akkor csak írj rám és segítek. Ez esetben privátban átbeszéljük a problémádat, és megoldási javaslatokat adok. Ha ezután is azt érzed, hogy a program nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, akkor a képzés teljes költségét visszafizetem.

Maradtak még kérdéseid?

A leggyakrabban felmerülő kérdéseket előre megválaszoltuk neked!

Ha az élő Zoom hívásokon nem mindig tudok ott lenni, akkor is érdemes jelentkeznem?

A legjobb, ha ott vagy, és együtt haladsz a többiekkel, de ha 1-1 hívás kimarad, nem maradsz le semmiről. A Zoom hívásokat is rögzítjük, így utólag is meg tudod nézni azokat. Ha pedig kérdésed van, azt a képzéshez tartozó zárt Facebook csoportban később is fel tudod tenni.

Nem tudok ott lenni az egésznapos online nyitóeseményen, elérhető lesz a felvétele?

Természetesen ezt is rögzítjük, és elérhetővé tesszük az oktatófelületen, így nem fogsz lemaradni semmilyen információról, ami a nyitónapon elhangzik.

Mi van, ha nincs időm megcsinálni a heti feladatokat?

A lehetőség adott, hogy mindenki a saját tempójában dolgozza fel a képzés anyagát. Mind az előre felvett oktatóvideók, mind a Zoom videóhívások elérhetőek lesznek a képzés indulásától 12 hónapon át.

Meddig lesznek elérhetőek az anyagok?

1 éves hozzáférést kapsz a képzés anyagához, így rengeteg időd lesz később is visszatérni és újranézni részeket.

A képzés a felnőttképzési törvény hatálya alá tartozik?

Igen, a képzés a Felnőttképzési törvény hatálya alá tartozik, ezért azzal, hogy regisztrálsz, elfogadod az ezzel kapcsolatos Felnőttképzési Általános Szerződési Feltételeket. A képzés bejelentéséhez szükséges adatokat a visszaigazoló emailben fogom elkérni. A szerződési feltételeket itt találod.

>