EZ LESZ AZ UTOLSÓ HR MARKETING TRÉNING, NE MARADJ LE RÓLA!

Az ÉlményHR bemutatja
nyílt képzés

HR marketing a gyakorlatban


Alapozó tréning HR-eseknek és toborzóknak


2020. február 20., csütörtök

HR-esként egyre nehezebb dolgunk van...

Ha HR-es vagy, és munkaerő felvétellel is foglalkozol, akkor te is a saját bőrödön tapasztalod, hogy

  • Az üzleti vezetők felől érkező nyomás egyre nagyobb
  • Már a kevésbé kvalifikált pozíciókra is egyre nehezebb jó jelölteket találni
  • A hiring menedzserek elvárásainak szinte lehetetlen megfelelni

A hagyományos toborzási módszerek egyre kevésbé működnek

Ezek a módszerek elegendőek voltak akkor, amikor még több aktív álláskereső volt a munkaerőpiacon.


Mivel ez az időszak már végérvényesen elmúlt, nincs más megoldás, mint, hogy szintet lépjünk a toborzásban. 


Vagyis meg kell tanulnunk...

  • Jobb álláshirdetéseket összerakni, amire több jelentkezés érkezik

  • Vonzóbb karrieroldalt készíteni, ami hatékonyan győzi meg a cégünk iránt érdeklődőket
  • A közösségi médiát stratégiailag használni a toborzásban és az employer brandingben

​Itt az idő, hogy elkezdjünk marketinges fejjel gondolkodni!

Mert a marketingesek már régen kitalálták, hogyan varázsoljanak egy gyanútlan internetezőből lelkes vásárlót.

Csak el kell lesnünk a módszereiket, hiszen a mi célunk is az, hogy eladjuk a tehetségeknek a pozícióinkat.

A kérdés az, hogy egy marketinges 

  • Hogyan írja meg a hirdetéseit?

  • Milyen meggyőzési módszerekkel dolgozik?
  • Hogyan használja a közösségi médiát és az online felületeket?
Egy online marketing specialistával összeállítottam egy tréninget, amiből te is megtanulhatod, hogyan használd a marketing eszközeit a toborzásban és az employer brandingben.

HR marketing a gyakorlatban


Alapozó tréning HR-eseknek és toborzóknak


2020. február 20., csütörtök

Miről fog szólni a tréning?

1

Marketing szemlélet a HR-ben és a toborzásban
  • Hogyan tekints a nyitott pozíciókra eladható termékként, és miben változtat ez a toborzási szemléleteden

  • Hogyan csinálnak a marketingesek egy termékből vonzó ajánlatot, és hogyan tudod ezt a potenciális jelölteknél hasznosítani

  • A marketingesek miért nem hirdetésekben, hanem hirdetési kampányokban gondolkodnak

2

Álláshirdetések újragondolva 
(szöveg és vizuális élmény)
  • Milyen szövegírási trükköket használnak a marketingesek, és hogyan tudod ezt átemelni az álláshirdetéseidbe

  • Hogyan adj vonzó vizuális körítést a hirdetéseidnek, akkor is ha nem vagy grafikai géniusz

  • Álláshirdetés mutációk: Hogyan finomhangold a hirdetéseidet a különféle megjelenési felületekhez és célcsoportokhoz

3

Facebook és Instagram recruitment
  • Facebook üzleti oldalak és Facebook hirdetések haszna a toborzásban és a munkáltatói márka építésben

  • Mit jelent a remarketing és hogyan használják a profi online marketingesek

  • Milyen lehetőséget rejt az Instagram employer branding és toborzási szempontból

4

Konverzió optimalizálás karrieroldalon
  • Mi az az értékesítési weboldal, és hogyan tudod ezt a marketinges koncepciót hasznosítani a karrier oldaladon

  • Hogyan épül fel egy jelölteket vonzó karrieroldal

  • Hogyan optimalizáld a jelentkezési folyamatodat, hogy elkerüld a pályázók lemorzsolódását

Az a HR-es, aki tud marketinges fejjel gondolkodni, most még aranyat ér. 5 év múlva pedig már ez lesz az alapvető elvárás.

Hogyan fogsz hazamenni a tréning után?

Elsajátítod a marketingesek személetét
  • Tudni fogod, milyen marketinges folyamatokat és rendszereket alkalmazhatsz a HR-ben
  • Új, stratégiai nézőpontból tudsz majd a toborzásra tekinteni 
  • Érteni fogod a HR marketing olyan kifejezéseit, mint konverzió, remarketing vagy customer avatar 
Gyorsan bevethető módszereket ismersz meg
  • Megismered azt az álláshirdetés írási formulát, amellyel gyorsan tudsz majd hatásos hirdetéseket írni

  • Megtanulod, azt a marketinges előkészülési folyamatot, ami nélkül nincs igazán ütős hirdetés
  • Olyan Facebook és Instagram trükköket tanulsz meg, amiket a versenytársaid garantáltan nem használnak
Tele leszel új ötletekkel és lendülettel
  • Már másnap sokkal vonzóbbá tudod majd tenni a hirdetéseidet

  • Alig várod, hogy bevesd a jelöltek meggyőzésére tanult marketinges trükköket
  • Konkrét terved lesz a karrier oldalatok átalakításához, hogy minél kevesebb jelölt morzsolódjon le

Mire számíthatsz, ha elkezdesz marketinges fejjel is gondolkodni?


  • Képes leszel figyelemfelkető és vonzó álláshirdetéseket készíteni, amire több pályázó fog jelentkezni

  • Elégedettebbek lesznek a hiring menedzserek és rövidebb lesz a time-to-fill
  • Tudni fogod, hogyan érd el a passzív jelölteket a közösségi média segítségével
  • Olyan munkáltatói márkát építhetsz, ami a tehetségek vonzását hosszú távon is megalapozza.

Ki fogja tartani a tréninget?

Timár Krisztina

HR vezető, az ÉlményHR blog alapítója

Több, mint 15 éve vagyok HR-es, mindig is vállalati oldalon, a versenyszférában dolgoztam. 10 éve vagyok az IT szektorban HR menedzser, vagyis napi szinten szembesülök a kompetitív munkaerő-piaci környezettel, a tehetségek vonzásának és megtartásának nehézségeivel.

Az ÉlményHR szakmai blog és közösség alapítójaként célom az, hogy a hazai munkahelyek élményt nyújtsanak az embereknek, és tudásmegosztással, új trendek megismertetésével növekedjen a HR szakma presztízse.

Márta Krisztián - Online marketing előadó

Márta Krisztián - vendégelőadó!

Online marketing kampány specialista

Krisztián specialitása az olyan online marketing kampányok, ahol a termék az információ, és problématudat nélküli emberekből nevelnek vásárlókat. (Így kellene nekünk is a passzív álláskeresőket megszólítani. ;) )


Kampányaival adott már el könyveket, online tananyagokat, tréningeket, workshopokat, és töltött már meg 1000 fős konferenciát is. Az ÉlményHR marketingjéért is ő a felelős.

Büszkék vagyunk rá, hogy a legjobb cégek tanulnak nálunk:

Mit mondanak azok, akik már jártak a HR marketing a gyakorlatban tréningen?

Nagyon jól el tudtátok magyarázni a dolgokat,és a tréning hatására vagy épp közben csomó új dolog jutott eszembe, amit bevezethetnénk a munkahelyemen. Azért ajánlom a tréninget, mert ebben a szakmában folyamatosan meg kell újulnunk, a HR marketing pedig nagyon jó eszköznek tűnik ehhez.

Fruzsina Pereszlényi-Cemmel

Pereszlényi-Cemmel Fruzsina

HR specialista

A tréningen egy új látásmódot ismertem meg a toborzáshoz, sok aha élménnyel. Izgalmas volt látni, hogy marketinges gondolkodással mennyivel tudatosabb és izgalmasabb álláshirdetéseket lehet írni. Alig várom, hogy a gyakorlatban is kipróbáljam ezt a jelölt-központúbb megközelítést.

Milyen ajándékokat kapsz még, ha eljössz a tréningre? 

  Bónusz #1 

HR marketing munkafüzet

A tréningen kapsz egy munkafüzetet is, amiben jegyzetelhetsz és a tréninghez kapcsolódó feladatokat kapsz. Ezzel a munkafüzettel az olyan, elsőre ijesztő feladatok, mint az ideális jelölt avatárjának összeállítása (ez az egyik kulcsa a szuper álláshirdetéseknek) is gyerekjáték lesz.

  Bónusz #2 

Marketing szoftverek listája toborzáshoz

Összegyűjtöttük azokat az ingyenes és olcsó marketing szoftvereket, amelyek HR-esként is hasznosak lesznek számodra. Így időt spórolsz, és hatékonyabb leszel a munkádban.

  Bónusz #3 

HR marketing legjobb gyakorlatok példatár

Kapsz egy füzetet ami tele lesz toborzási marketing pozitív példákkal. Kapsz majd ötletet karrier oldalakhoz, Facebook és Instagram hirdetésekhez is. Ha később egy kis inspirációra lesz szükséged, elég lesz csak ezt fellapoznod.

Légy a vendégem!

.

  • A workshop előtt egy kézműves szendvicses reggelivel várlak, úgyhogy ha tudsz, akkor érkezz időben! ;)

  • Egész nap frissítőkből és üdítőkből válogathatsz.
  • Uzsonnára pedig finom süteménnyel készülünk

Kinek való ez a tréning? 

Neked való ez a tréning, ha...
  • Ha HR-es és toborzó vagy, akinek a munkaerőfelvétel is a feladatai közé tartozik

  • Ha folyamatosan fejleszted magad és kiváncsi vagy a legújabb HR-ben alkalmazható trendekre
  • Ha elkötelezett vagy a céged iránt, és mindent meg akarsz tenni, hogy hatékonyabban működjön a toborzás és employer branding
Nem neked való ez a tréning, ha...
  • Ha szerinted a marketing valami ördögtől való rossz dolog

  • Ha nem hiszel abban, hogy a közösségi médiát üzleti és HR-es célokra is lehet használni

Mikor és hol lesz a tréning?

Helyszín:


Falk1 Rendezvényközpont

Budapest, 1055, Falk Miksa u. 1.

(A Parlament szomszédságában)

Időpont:


2020. február 20., csütörtök

8:30-17:00

(Reggeli 8:30-tól,

kezdés 9:00-től)

Mennyibe kerül a workshop?

A képzés ára 59970 Forint. (Az ár alanyi áfamentes.)

Mi fog történni, miután leadtad a jelentkezésedet?

  1. 1
    Pár percen belül küldök egy visszaigazoló emailt, amiben megtalálsz minden további teendőt.
  2. 2
    Bankkártyás fizetés esetén rögtön küldöm a számlát is e-mailben. Átutalás esetén egy díjbekérőt fogsz kapni, amit 5 munkanapon belül kell rendezned. 
  3. 3
    A tréning előtt majd még jelentkezem a legfontosabb információkkal

Bankártyás fizetés

Az ÉlményHR weboldalán a világ egyik legnevesebb és legbiztonságosabb online fizetési szolgáltatóját, a Braintree-t használjuk, ami a PayPal egyik leányvállalata. A kártya adataidat nem látjuk, közvetlenül a Braintree-nek adod át.

Számlázás

A vásárlásodról elektronikus számlát állítok ki, amit ugyanúgy el tudsz számolni a cégedben, mint bármilyen régi típusú papír alapú számlát.
A számla generálása automatikus az általad megadott számlázási adatok alapján. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat!

Koszorú bal
100% PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA

Azt szeretném, hogy érezd, semmit se kockáztatsz! Ezért a tréningre 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalok. Ha eljössz, és azt érzed, hogy nem azt kapod, amire számítottál, akkor csak annyi a dolgod, hogy az ebédszünetig odagyere hozzám, és én kérdés nélkül visszaadom a részvételi díjadat!

Koszorú jobb

Gyakran ismételt kérdések

Soha nem tanultam marketinget, fogom én ezt érteni?

Ez egy alapozó tréning, amit akkor is szeretni fogsz, ha még "marketingszűz" vagy. 

Úgy érzem, hogy a mi cégünk még nem tart itt, így is megéri részt venni?

Feltétlenül, mert felvértezünk azzal a tudással, amivel már könnyebben meggyőzöd a menedzsmentet, hogy miért fontos ebbe az irányba elindulni. 

Azoknak is hasznos lesz a tréning, akiknek nincs nagy HR büdzséje?

Igen, főleg olyan megoldásokat mutatunk be, amik kis költségvetéssel és csapattal is megvalósíthatóak.

>