A képzés jelenleg nem elérhető, iratkozz fel, és szólok ha újra megnyitom!

Szerezz több, felkészültebb és elkötelezettebb jelöltet toborzási marketinggel!

Recruitment Marketing Masterclass

8 hetes gyakorlati online képzés toborzóknak és HR-eseknek
  • 8 HETES GYAKORLATI ONLINE KÉPZÉS
  • TÁMOGATÓ KÖZÖSSÉG
  • HETI CSOPORTOS MENTORING

Saját bőrödön érzed, hogy az új munkatársak felvétele egyre nehezebb?

A jó szakemberek felvétele már egy ideje csak kőkemény munkával lehetséges, de az eredmény még így sem garantált...

  • Kevés a jelentkező a hirdetésekre: a régen jól működő állásportálokról már csak csordogálnak a jelentkezők
  • A pályázatok színvonala csökkent: Ha be is érkezik pár önéletrajz, a többségük nem releváns
  • Az emberek elvárásai megváltoztak: Sokan irreális igényekkel pályáznak, amit kérnek nincs egyensúlyban azzal, amit kínálnak
  • Sokan fel sem készülnek az interjúra: Nincsenek képben, de elvárják, hogy a lehető legkevesebb erőfeszítéssel megkapják az állást
  • Gyakoriak a lemorzsolódások: a pályázók nem jönnek el interjúra, vagy akár az első munkanapra.

A toborzás lassúsága sok cégnél már a működést is hátráltatja.

Projektek csúszhatnak, beruházások maradhatnak el, munkagépek állhatnak kihasználatlanul...

Cégek növekedése azért akadozik, mert nincs szakember aki elvégezné a munkát.

Van viszont egy dolog, amiben kevés változás történt az elmúlt években.

A legtöbb cég most is úgy próbál toborozni mint 5-10 éve. Pedig sokkal kevesebb az aktív álláskereső, a jó szakembereket leginkább a konkurenciától lehet elcsábítani.


Ki kell mondanunk, hogy a hagyományos toborzási módszerek egyre kevésbé működnek

Ha pedig valami nem működik, akkor nincs mese, újítanunk kell!

Új eszközöket, gondolkodásmódot, szemléletet kell behoznunk a toborzásba, hogy teljesíteni tudjuk az elvárásokat.


Meg kell tanulnunk, hogy...

  • Honnan szerezhetünk jelölteket, ha az állásportálokról már nem jönnek?
  • Hogyan turbózhatjuk fel az álláshirdetéseket, hogy meghozzuk a kedvet a jelentkezéshez?
  • Hogyan keltsük fel azoknak a szakembereknek az érdeklődését, akik jelenleg a konkurenciánál dolgoznak?
  • Hogyan győzzük meg az állásinterjún azokat, akik több helyre is pályáztak, hogy minket válasszanak?
  • Hogyan érjük el, hogy a lehető legkevesebben morzsolódjanak le a jelentkezési folyamat közben?
  • Hogyan érjük el, hogy ne kelljen mindig nulláról indítani a toborzást, hanem legyen egy potenciális jelöltbázisunk, amire bármikor támaszkodhatunk?

Ezek olyan problémák, amikhez hasonlókat az üzleti életben a marketingesek már rég megoldottak.

Csak annyi a dolgunk, hogy a marketingesek vevőszerző módszereit mi HR-esek tehetségszerzésre használjuk

Ezért összeállítottam egy képzést, ahol a teljes toborzási folyamatot marketing szemlélettel újragondoljuk.

Egy online marketing specialista segítségével azt tanulhatod meg, hogy milyen módszereket érdemes a marketingből átemelni a toborzásba.

Recruitment Marketing Masterclass

8 hetes gyakorlati online képzés toborzóknak és HR-eseknek
  • 8 hetes gyakorlati online képzés
  • Támogató közösség
  • Heti csoportos mentoring

Ezen a képzésen azt tanulod meg, hogyan találj több szakembert, és érd el, hogy nálatok dolgozzanak!

Új szemléletet kapsz

Elsajátítod a marketingesek gondolkodásmódját. Tudni fogod, milyen marketinges folyamatokat és rendszereket alkalmazhatsz a toborzásban. Egy új, stratégiai nézőpontot kapsz.

Új eszközöket ismersz meg

Olyan rövid- és hosszútávon alkalmazható marketing és sales módszereket ismersz meg, amelyekkel könnyebb lesz megtalálni és felvenni a tehetségeket.

Új ötletekkel leszel tele

A képzés után tele leszel új ötletekkel és lendülettel. Alig várod, hogy bevesd a jelöltek megtalálására és meggyőzésére tanult marketinges trükköket. Konkrét terved lesz a toborzási folyamatotok átalakításához.

Milyen témákról lesz szó?

Beszélni fogunk a felvételi folyamat összes lépéséről, és mindegyiken csavarunk egy marketingeset, amitől gyorsabb és eredményesebb lesz. Megmutatjuk, hogy azon kívül, amit egy klasszikus toborzó csinál, egy marketinges hogyan szerezne még több jelöltet.


Néhány téma, amire számíthatsz:

  • Marketing eszközök és kommunikáció: Megtanulod, hogyan ismerd meg a célpiacodat, hogy valóban hozzá szólj, az őt érdeklő dolgokról, és az ő nyelvén kommunikálj. Innentől nem unalmas sablonokat fogsz puffogtatni, hanem figyelemfelkeltően, jelölt-csalogató módon fogsz kommunikálni.
  • Marketinges szemléletű lead gondozás: Honnan és hogyan szerezz több jó jelöltet, rövid-és hosszútávon? A marketingesek abban profik, hogy egyszerű emberekből érdeklődőket, belőlük pedig vásárlókat faragnak. Ezeket a módszereket fogjuk átemelni a jelöltszerzés és felvétel folyamatába.
  • A tökéletes álláshirdetés: A toborzás sikerének egyik kulcsa a jól megírt álláshirdetés. Ezért nálunk megtanulod, hogyan írj olyan álláshirdetést, amit nem csak az épp munka nélküli szakemberek, hanem a konkurens cégek legjobbjai is elolvasnak, és kedvet is kapnak, hogy jelentkezzenek hozzátok.
  • Meggyőzési módszerek interjún: Értékesítőktől ellesett (de 100%-ig etikus) kommunikációs technikákkal olyat csavarunk az állásinterjún, hogy a jelöltek már türelmetlenül fogják várni, hogy végre bebizonyíthassák neked, ők a legjobb választás a pozíciótok betöltésére.
  • Employer branding másképpen: Megmutatjuk, hogy az employer branding nem csak a nagy cégek kiváltsága. Megtanulod, hogyan tudod a munkáltatói márkátokat építeni méregdrága employer branding kampányok és csupán az ügyvezetőt lelkesítő cégbemutató videók nélkül. Megtanulsz arról kommunikálni, ami a potenciális jelöltek számára igazán fontos.
  • Közösségi média használata: A közösségi médiában megosztott álláshirdetések 95%-a érdeklődés nélkül, pár óra alatt elsüllyed a vicces mémek és cicás videók rengetegében. Nálunk megtanulod azokat a Social Media trükköket, amikkel a te hirdetéseid és posztjaid felkeltik a figyelmet, és reakcióra is serkentenek.
  • Állásportál optimalizálás: Átbeszéljük, hogyan hozd ki a legtöbbet az állásportálokból. Megtanulod átszabni az állásportálokon megosztott hirdetéseidet, hogy ha már fizetsz azért, hogy megjelenjenek, akkor a lehető legtöbb jelölt nyissa meg, olvassa el, és jelentkezzen is.
  • Karrieroldal ráncfelvarrás: Ha van saját karrieroldalatok, mit tudsz tenni, hogy a jelölteket ne elriassza, hanem meggyőzze? Mire figyelj, hogy a jó jelöltek valóban jelentkezzenek is a karrieroldalatokon, ne pedig csalódottan zárják be a böngészőjüket?
  • Lemorzsolódás minimalizálás: A marketingesek és a profi értékesítők mesterei annak, hogy a célszemély megtegye a következő logikus lépést, és ne morzsolódjon le még a vásárlás előtt. Ezeket a technikákat fogjuk átemelni a toborzásba is, hogy minimalizálhasd a lemondott állásinterjúkat és az utolsó pillanatban visszamondott ajánlatokat.

Tanuld meg új eszközök használatát és válj 8 hét alatt marketingtudatos toborzóvá!

A program 8 hétig fog tartani. Szándékosan nem 3-4 fárasztó nap alatt akartuk kipörgetni...

  • Hogy legyen időd elsajátítani az új szemléletet, és begyakorolni is a tanultakat!
  • Hogy át tudd gondolni, hogyan építed be az új eszközöket a jelenlegi működésetekbe. 
  • Hogy tudj visszajelzést kérni és feltenni a kérdéseidet.
  • Hogy egy szuper motiváló és támogató csapat részeként lendületet kapj a megvalósításhoz!

Végigmegyünk a toborzás-kiválasztás-felvétel teljes folyamatán, és minden lépést marketinges nézőpontból újragondolunk!

1

Marketing alapismeretek toborzáshoz

Megtanulsz “marketinges fejjel” gondolkodni. Megismered a marketinges szemlélet lényegét, azt, hogy hogyan érdemes a pályázóra mint fogyasztóra gondolni. Megtanulod azokat a marketinges alapfogalmakat és eszközöket, amik a toborzásban is segítenek.

2

Hagyományos toborzási módszerek “marketinges” újragondolása

Újragondoljuk a megszokott toborzási gyakorlatokat marketing alapokon. Képes leszel a jelenlegi céges gyakorlatot új szemüvegen keresztül nézni, és a toborzási marketing segítségével hatékonyabbá tenni.

3

Haladó marketing módszerek stratégiai toborzáshoz

Ebben a modulban olyan marketing módszereket ismersz meg, melyek a toborzásban alkalmazva hosszú távon adnak választ a munkaerő biztosítására. Ezekkel az itthon alig ismert módszerekkel garantáltan versenyelőnyt szerezhettek a munkaerőpiacon.

A képzés után a toborzásba fektetett munkád sokszorosan fog megtérülni!

  • Gyorsabban veszel fel embereket (mert több pályázód lesz, akik közül választhattok)
  • Jobb csapatot építesz (mert a prémium szakembereket is meg tudod győzni, hogy hozzátok menjenek)
  • Csökkenni fog a fluktuáció (így nem kell állandóan toboroznod)
  • Hosszú távú megoldásod is lesz a munkaerő biztosítására (ezzel fogsz végleg keresztbe tenni a konkurenciának)
  • Elismerik a vezetők a munkádat (hiszen gyorsabban kapnak új embert)
  • Hozzájárulsz a cég sikeréhez (a szükséges csapat gyors felvételével)

A 8 hetes képzés tematikája

1. hét
Marketing szemlélet és alapfogalmak

Megismerkedsz a marketing szemlélettel, és azokkal az alap marketinges koncepciókkal, amelyek a toborzásban is növelik a hatékonyságot.

2. hét
Vonzó álláshirdetés írásához szükséges marketing ismeretek

Megtanulod, hogy mi a különbség a hagyományos és a marketingtudatos álláshirdetés között: Milyen koncepciók működnek egy vonzó álláshirdetés mögött?

3. hét
Marketing személéletű álláshirdetés írása lépésről-lépésre

Ez a hét a szövegírásé: azt tanulod meg, hogy hogyan írj vonzó és figyelemfelkeltő álláshirdetéseket. Olyat, amire a legjobb szakemberek is jelentkeznek.

4. hét
Klasszikus toborzási módszerek újragondolása

Ezen a héten a leggyakoribb jelölt-generáló módszereket gondoljuk újra, természetesen marketing alapokon. A cél, hogy fejleszteni tudd azokat az eszközöket, amiket most használtok.

5. hét
Állásinterjú és ami utána van

Megtanulod, hogyan add el a céget és az álláslehetőséget az állásinterjún. Módszereket kapsz ahhoz is, hogy a jelöltek és az újonnan felvettek ne morzsolódjanak le.

6. hét
Közösségi média hirdetések és konverzió optimalizálás

Megismerkedsz a Facebook és Instagram hirdetési lehetőségeivel és azzal, hogyan tudod növelni a jelentkezések számát céges karrier oldalon és állásportálokon.

7. hét
Email adatbázis építése és tartalommarketing

Ebben az anyagban olyan haladó marketing technikákat ismersz meg, melyek a fogyasztói marketingben már világszerte elterjedtek, és a stratégiai, hosszú távú toborzás kulcsát is jelenthetik.

8. hét
Toborzási marketing beépítése a hétköznapokba

Összefoglaljuk a tanultakat, és felkészülsz arra, hogy hosszú távon is beépítsd a tanultak a munkádba.

Tanulj olyan toborzási marketing technikákat, amelyekről a konkurens cégek HR-esei még csak nem is hallottak!

Ezen a képzésen minden támogatást megkapsz, hogy valóban gyakorlati tudást szerezz!

Szabad időbeosztás

Online tananyag

A heti tananyagot online videós leckék formájában kapod meg. Ezeket akkor nézed meg, amikor van időd és fókuszod a tanuláshoz 

Best practice-ek megosztása

Csoportos mentoring hívások

Pénteki online találkozók a heti tananyag megbeszélésére, legjobb gyakorlatok megosztására, kérdések megválaszolására.

Támogató közösség

Zárt Facebook csoport

Hét közben egy zárt Facebook csoportban tartjuk a kapcsolatot: ha van kérdésed, itt is felteheted!

Gyakorlatorientált tanulás

Letölthető munkafüzetek

Minden lecke anyagát megkapod letölthető PDF formátumban is, hogy ha szeretnéd, ki tudod nyomtatni, és jegyzetelhess.

Folyamatos visszacsatolás

Kvízek és záró teszt

Minden hét anyagát egy rövid kvízzel zárhatod, így ellenőrizheted a haladásod és elmélyítheted a tudásod.

Tudásod elismerése

Oklevél a sikeres záróvizsga után

A képzés végén van egy opcionális záró teszt. Ha ezt teljesíted, akkor egy tanúsítványt kapsz a képzés elvégzéséről. Ezzel erősítheted a LinkedIn profilodat, és emlékbe megkapod kinyomtatva is.

Kinek való a Recruiting Marketing Masterclass?

A képzés vállalati toborzóknak és olyan HR szakembereknek szól, akik munkaerő-felvétellel foglalkoznak. Fontos, hogy ez nem egy "toborzás-kiválasztás alapok" képzés. Abból indulunk ki, hogy ezen a területen van tapasztalatod, amit most egy új szemlélettel és eszköztárral, a marketinggel egészítesz ki.

Neked való ez a képzés, ha...
  • Olyan területen toborzol, ahol munkaerő hiány van
  • Ha a hirdetéseidre nem jön annyi minőségi jelentkező, mint amennyit szeretnél
  • Ha a piac legjobb tehetségeit szeretnéd bevonzani hozzátok
  • Ha szeretnéd a meglévő HR tudásodat marketinges szemlélettel felturbózni
Nem neked való ez a képzés, ha...
  • Dúskálsz a jelöltekben, és csak annyi a dolgod, hogy válassz közülük
  • Ha már most is ti vagytok a munkaerőpiac legerősebb neve, és bárki örömmel hagyja ott a mostani munkahelyét miattatok
  • Ha fizetésben korlátlanul rá tudsz ígérni a konkurenciára

Kik lesznek az előadók?

Timár Krisztina
HR szakértő, az ÉlményHR.hu alapítója

18 éve vagyok a HR szakmában. Dolgoztam képzés-fejlesztés területén, HR Business Partnerként és HR vezetőként is. A toborzás-kiválasztási folyamatokban eddig minden munkahelyemen részt vettem, ezért tisztában vagyok a munkaerő-piac kompetitív jellegével, a tehetségek vonzásának és megtartásának nehézségeivel. Küldetésem, hogy minél több színvonalas munkahely legyen Magyarországon. Ahol jó érzés dolgozni, és ami üzleti szempontból is sikeres.

Márta Krisztián
Online marketing szakértő, AZ ÉLMÉNYHR.HU ALAPÍTÓJA

Krisztián feketeöves marketinges. Specialitása az olyan online marketing kampányok, ahol problématudat nélküli, "hideg" közönségből nevelnek vásárlókat. (Pont, ahogy a passzív álláskeresőkből nekünk is új belépőt kell faragni...)
Kampányaival adott már el könyveket, online tananyagokat, tréningeket, workshopokat, és töltött már meg 1000 fős konferenciát is. Az ÉlményHR marketingjéért is ő a felelős.

Büszkék vagyunk rá, hogy a legjobb cégek tanulnak nálunk
TDK
Danubius Hotels Group
British American Tobacco
Nestlé
cpl jobs
Wellis
Imperial Tobacco
Eaton
Opera - Magyar Állami Operaház
Russmedia
Rossmann
BKÜ - Budapest közlekedési ügyfélkapcsolatok
MiniCRM
Loginet
Adecco
Mitsuba
SwiconGroup

Négy kiváló vendégelőadó is segíteni fog, hogy a legszélesebb és leginkább naprakész tudást szerezd meg

Nagy Gábor - Online toborzás

Nagy Gábor

Facebook Toborzási stratéga

Gábor már több mint 18 éve online marketing tanácsadóként és kivitelezőként dolgozik, az utóbbi 6 évben pedig HR-eseknek segít a munkaerő toborzást felgyorsítani. Specialitása a Facebookon futtatott álláshirdetések, amelyekkel, ahogyan ő mondja, "futószalagon szállítja" a szakembereket megbízóinak. Gábor több mint 500 toborzási kampányt bonyolított már le Facebookon, és most ezekből mutat be számos példát, kiemelve a legfontosabb tanulságokat.


Hornung Helga szabadúszó toborzó

Hornung Helga

Szabadúszó toborzó

Helga 17 éve foglalkozik toborzással, az első 8 évet a klasszikus értelemben vett vezetőkiválasztással, fejvadászattal töltötte - amitől a mai napig hevesebben ver a szíve :-). Belekóstolt a vállalati HR-be és recruitmentbe is, de jobban szereti a projekt alapú együttműködéseket, ezért 2017-től szabadúszóként dolgozik. Helga elsősorban KKV-kkal dolgozik együtt, minden olyan keresésen, ami nem SSC, pénzintézet, IT és mérnöki terület, bár a sors fintora, hogy most éppen mérnöki keresésekkel bízták meg.


Hajdú Csongor

ÜGYVEZETŐ IGAZGATÓ, A JOB4ME ÖTLETGAZDÁJA

Csongor a karrierrendezvények szakértője. Legyen szó fizikai vagy online állásbörzéről, karriernapról, nincs olyan téma, amiben ne lenne komoly tapasztalata. Olyan kiemelt karrieresemények szervezése során szerezett tapasztalatot, mint a HVG Állásbörze, Országos Képzési és Karriernapok vagy a Jobline Női Karriernap. Legújabb szolgáltatásukkal, a JOB4me Virtuális Állásbörze sorozatukkal a legnépszerűbb karriereseményeknek is digitális távlatokat nyitnak.

Nézzük mit kapsz, ha most csatlakozol a Recruiting Marketing Masterclass képzéshez

8 hetes Recruiting Marketing Masterclass online program
8 hetes Recruiting Marketing Masterclass online program
200.000 Ft értékben

A program elején hozzáférést kapsz egy online tréning felülethez, ahol minden pénteken a hét aktuális témájához kapcsolódó videós és írott tananyagok válnak elérhetővé. Ezek feldolgozása egyenként 10-15 perc, és a saját tempódban illetve időbeosztásod szerint, önállóan tudod feldolgozni őket.


Egész napos online nyitó workshop
Egész napos online nyitó workshop (Hamarosan jövünk új időponttal)
60.000 Ft értékben

A program első napja egész napos online workshop lesz. A nyitó napon azon túl, hogy lesznek előadások és gyakorlati feladatok, nagy hangsúlyt fektetünk a személyes tapasztalatok megosztására, ismerkedésre és a közösség építésére is.


Heti csoportos mentoring videóhívások
Heti csoportos mentoring videóhívások
120.000 Ft értékben

A program ideje alatt minden pénteken, 13:00-15:00 óra között csoportos online videóhívást tartunk. Itt összefoglaljuk a héten tanultakat, gyakorlunk, kiértékeljük az elvégzett feladatokat, és ráhangolódunk a következő hét témájára. A menet közben felmerülő kérdéseket átbeszéljük.


Heti gyakorló feladatok
Heti gyakorló feladatok
10.000 Ft értékben

A képzés célja, hogy ne csak a tudásod bővüljön, hanem a gyakorlatba is átültesd azt, amit tanulsz. Ezért minden héten, a hét témájához kapcsolódó feladatokat fogsz kapni. Ezeket elvégezheted a saját munkahelyed, de akár egy képzeletbeli cég helyzetét és körülményeit figyelembe véve. A lényeg, hogy minden héten legalább fél órát érdemes rászánni a gyakorlásra.


Munkafüzet és letölthető segédletek
Munkafüzet és letölthető segédletek
10.000 Ft értékben

A program részeként letölthető munkafüzeteket és segédleteket fogsz kapni. Ezek fogják segíteni az anyag feldolgozását, és ha szükséges, akkor a program után is bármikor előveheted őket. Ha szeretnéd, akkor ezeket ki is nyomtathatod magadnak.


Exkluzív Facebook csoport korlátlan kérdezési lehetőséggel
Exkluzív Facebook csoport korlátlan kérdezési lehetőséggel
10.000 Ft értékben

A program résztvevőjeként tagja leszel egy zárt exkluzív Facebook csoportnak, amelyhez kizárólag a többi résztvevő kap hozzáférést. Itt fogjuk 10 héten át egymást támogatni és motiválni a haladásban és a heti feladatok megoldásában. Itt kapsz majd választ a hirtelen felmerülő kérdéseidre is.


3 extra tréning a vendégelőadóktól

Extra tréning #1

Hatékony toborzás állásbörzéken

Előadó: Hajdú Csongor & Bányai Nikoletta (Job4Me)

Niki és Csongor megosztja veled, hogyan tudsz hatékonyan toborozni állásbörzéken. Mi az, ami működik egy karrierrendezvényen, és mi az, ami nem? Komplett megjelenési útmutatót kapsz a fizikai és az egyre népszerűbb virtuális állásbörzékhez is. A modul elvégzése után ezt a toborzási csatornát is garantáltan eredményesen fogod használni!


Extra tréning #2

Facebook Álláshirdetés esettanulmányok

Előadó: Nagy Gábor (OnlineToborzas.hu)

Gábor már több mint 500 toborzási kampányt bonyolított le Facebookon. Most ezekből a Facebook álláshirdetési kampányokból mutat példákat, tanulságokkal. Rengeteg gyakorlati tippet kapsz Facebook-os álláshirdetések futtatásához, de azt is megtanulod, hogyan tudsz sikeresen együttműködni Facebook hirdetési ügynökségekkel.


Extra tréning #3

Hideg megkeresések a digitális toborzásban

Előadó: Hornung Helga

Hogyan vedd fel a kapcsolatot egy olyan szakemberrel, aki még nem jelentkezett az álláshirdetésetekre, de tudod róla, hogy jó lehetne? Mit írj neki, hogyan fogalmazz, ha direktben megkeresed, például a LinkedInen? Helga megosztja veled azokat a tapasztalatait, amit sikeres fejvadászként és toborzóként ezen a téren gyűjtött össze az elmúlt években.


Extra ajándék, ha most jelentkezel

Egyéni online tanácsadás

35.000 Ft értékben

A képzést követően lehetőséged lesz egy másfél órás online tanácsadást is igénybe venni. Ennek témája lehet bármi, ami a toborzási marketing képzéshez, az ott tanultak alkalmazásához kapcsolódik. A cél, hogy segítséget kapj ahhoz, hogy az elméletet élesben is a cégetekre szabd!

Mit mondanak azok, akik már részt vettek a Recruitment Marketing Masterclass képzésen?

Úgy érzem, hogy a képzés után jobb álláshirdetéseket sikerült írnom, és ezt alátámasztja az is, hogy a nehezebb pozícióinkra is elkezdtek bejönni a jelentkezők újabban.

Birta Emese
HR referens

Mindenképpen magabiztosabban térek vissza a munkaerő világába, mert van egy olyan kapaszkodóm, amihez nyúlhatok még egy ilyen kihívásos munkaerőpiaci helyzetben is.

Hudák-Fekete Andrea
Toborzó

Ami nekem pozitív meglepetés volt, hogy a tanultakkal minőségében jobb jelölteket és több jelöltet hoztak a hirdetéseink, és egytől-egyig mindenki azt mondta, hogy nagyon tetszett nekik a leírás.

Kocsis Nikoletta
HR generalista

A jelöltek részéről is jött, hogy mennyire tetstett nekik a hirdetés, és, hogy már ott is olyan részletesen le volt írva minden, hogy nyugodtan mertek jelentkezni, nem volt bennük semmi kétely.

Csoma Orsolya Zita
Recruiting specialist

Két hete volt egy olyan telefonhívásom, amelyben az egyik jelentkező elmondta, hogy annyira jó a hirdetésünk, hogy ő mindenféleképpen jelentkezni fog hozzánk. Ugye ekkor már az új átalakított hirdetésünk futott a gyártósori összeszerelő pozíciónál.

Barka Daniella
HR generalista

Hasznosak voltak nagyon a szövegírási minták, nagyon jók voltak a sablonok, és számomra nagyon-nagyon inspiráló volt, hogy gyakorlott HR szakemberek jöttek össze ebben a 8 hétben, akik a jó és rossz példákat is őszintén megosztották egymással.

Kiss Annamária
HR vezető

A korábban számos egynapos toborzási marketing képzést is tartottunk. Nézd meg mit mondtak ezeknek a résztvevői, miután megismerték ezt a marketing szemléletű toborzási módszereket!

Tetszett a képzés, mert gyakorlatias volt, és odafigyeltetek az egyéni igényeinkre is. Hasznos tanácsokat kaptunk, amiket akár már ma, a tréning után 1 nappal is be tudunk vetni! :)

Tóth Lilla Dóra

Tóth Lilla Dóra

Human Resources Generalist

Sok hasznos információval gyarapodtam, amelyek egy része gyakorlatilag azonnal alkalmazható a munkám során és tetszett a kötetlen, laza stílus is, amit - szerintem - képviseltek.

Cser Bernadett

Senior Recruitment Consultant

Végre egy HR-es workshop, ami teljes mértékben gyakorlatorientált, és ami az elméleti alapokat valódi példákkal támasztja alá! S ha mindez nem lenne elég: készen kapsz még egy nagy adag szövegírási mintát, sablont és még egy profi munkafüzet is segíti, hogy elmélyítsd a tréningen elhangzottakat!

A workshop során Kriszta lépésről lépésre mutatja meg, hogy mit jelent a marketinges HR szemléletmód, így a tréning végére 180 fokos fordulatot vesz az ember gondolkodása az álláshirdetésírással kapcsolatban. Garantáltan új lendületet kapsz az álláshirdetésíráshoz a tréning végére!

Külön kiemelném, hogy az itt megszerzett tudás még az egyik legtöbb kihívást támasztó területen, az IT recruitment területén is megállja a helyét!  :-) Kriszta energikusság végig pozitív lendületet ad a tréningnek, a magasfokú szakmaiság pedig már csak hab a tortán!

Kondella Szibilla

Kondella Szibilla

HR Manager and Talent Engagement Specialist

Nagyon jól éreztem magam a HR marketing képzésen, abszolút adta azt, amit vártam tőle: hasznos, gyakorlati tanácsokat, rövid- és hosszútávon is alkalmazható tippeket, közvetlen, barátságos hangulatot. Gondolatébresztő volt, amellett, hogy konkrét trükköket is megtanultam. Csak ajánlani tudom minden fejlődni vágyó HR-es kollégának.

- Alexa

Valódi, gyakorlati tudást kaptam, amivel hatalmas előrelépést teszünk relevánsabb jelöltek elérése felé. Alapjában megváltoztattátok a szemléletem az álláshirdetésekkel kapcsolatban, ami sokkal minőségibb munkát fog eredményezni. :)

Nyíri Dominika

Junior HR business Partner

Őszintén szólva, voltak kétségeim, hogy működik-e az az interjú struktúra, amit a képzésen hallottam. De ma, kipróbáltam, és a kérdéseimet is átdolgoztam. Bődületesen jó interjú lett belőle. A kollégáim is nyitottak voltak az új struktúrára és abszolút partnerek. Zseniálisak! Nem csak a jelölt, de még én is jobban éreztem magam. Pedig eddig és élveztem az interjúkat. Óriási pluszt adtál Kriszta! Köszönöm.

Bányász Andrea

Bányász Andrea

HR generalist

Rendkívül friss volt és mai, ráébresztett, hogy mennyi mindent másképpen kell csinálnunk a hatékony toborzás érdekében. Köszönöm az élményt!

Papp Tímea

Human Resources Coordinator

A Recruiting Marketing Masterclass indulása

Hamarosan jövünk új időponttal
(egész napos online workshop)

Fontos! A képzést úgy alakítottuk ki, hogyha elfoglalt vagy, esetleg nem érsz rá péntekenként, akkor is teljes értékű tudást kapj!


Ezért a Recruitment Marketing Masterclass gerincét egy online tanulófelületen elérhető előre rögzített 8 modulos képzési anyag adja! Itt hetente fogod, megkapni az épp aktuális fókusztémához kapcsolódó tananyagot online videós leckék formájában. Ezt egészítik ki a leckékehez tartozó segédanyagok, házi feladatok és tesztek, hogy minél jobban el tudd mélyíteni a tanultakat.


Nagy előnye, hogy így a saját tempódban, ahogy az időd engedi tudod a masterclass anyagát feldolgozni. Ráadásul a egy évig elérhetőek maradnak a leckék a számodra, így ha 8 hét alatt nem értél a tananyag végére, akkor is folytathatod tovább a tanulást.


Az élő mentoring Zoom hívások időpontjai péntekenként, minden alkalommal 13:00-15:00 között:


A mentoring hívásokon a cél a tapasztalat csere, a kérdések megválaszolása és a gyakorlás! Tehát itt kevés prezentációt fogok hozni, mert itt hozzád hasonló HR-esekkel közösen beszélünk át szituációkat és feladatokat. Ezeket az élő alkalmakat is rögzítjük, és azok a hívás utáni napon elérhetőek lesznek a tanulófelületen is. Így ha ki kell hagynod néhány alkalmat, akkor se maradsz le semmilyen információról.

Mennyibe kerül a 8 hetes képzés?

Kétféle csomagot állítottunk össze, hogy a neked szimpatikusabbat választhasd!

A képzés jelenleg zárva van!

Szóljak neked, ha újra elérhető lesz?

100%

8 HETES PÉNZVISSZAFIZETÉSI

GARANCIA

Jelentkezz magabiztosan, a kockázat 100%-ban az enyém!

Biztos vagyok benne, hogy ez a képzés neked is rendkívül hasznos és látásmód formáló lesz. Ezért merem vállalni, hogy ha mégse érzed így, akkor a képzés vételárát visszafizetem számodra.

Tehát ha a képzés 8 hete alatt bármikor azt érzed, hogy nem azt kapod, amit ígértem, akkor csak írj rám és segítek. Ez esetben privátban átbeszéljük a problémádat, és megoldási javaslatokat adok. Ha ezután is azt érzed, hogy a program nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, akkor a képzés teljes költségét visszafizetem neked.

Maradtak még kérdéseid?

A leggyakrabban felmerülő kérdéseket előre megválaszoltuk neked!

Nem vagyok toborzó, de HR-esként foglalkozom jelöltek felvételével, így is érdemes jelentkeznem?

Igen, a képzésre mindenkinek érdemes eljönni, aki munkaerő-felvétellel foglalkozik.

Mi van, ha nincs időm megcsinálni a heti feladatokat?

A lehetőség adott, hogy mindenki a saját tempójában dolgozza fel a képzés anyagát. Mind az előre felvett oktatóvideók, mind a Zoom videóhívások elérhetőek lesznek a képzés indulásától 12 hónapon át.

Nem tudok ott lenni az egésznapos online nyitóeseményen, elérhető lesz a felvétele?

Természetesen ezt is rögzítjük, és elérhetővé tesszük az oktatófelületen, így nem fogsz lemaradni semmilyen információról, ami a nyitónapon elhangzik.

Meddig lesznek elérhetőek az anyagok?

1 éves hozzáférést kapsz a képzés anyagához, így rengeteg időd lesz később is visszatérni és újranézni részeket.

Ha az élő Zoom hívásokon nem mindig tudok ott lenni, akkor is érdemes jelentkeznem?

A legjobb, ha ott vagy, és együtt haladsz a többiekkel, de ha 1-1 hívás kimarad, nem maradsz le semmiről. A Zoom hívásokat is rögzítjük, így utólag is meg tudod nézni azokat. Ha pedig kérdésed van, azt a képzéshez tartozó zárt Facebook csoportban később is fel tudod tenni.

Ha jártam a HR Marketing, Álláshirdetés 2.0 vagy Állásinterjú 2.0 képzéseken, akkor is érdemes jelentkeznem?

Abszolútt, te fogod csak igazán élvezni! :) A HR Marketing és az álláshirdetés író, illetve a marketing szemléletű állásinterjúról szóló egy napos képzéseim hasonló alapokra épültek, de az volt a tapasztalatom, hogy egy nap épp csak az alapokra és némi inspirációra elég, de a gyakorlatba átültetéshez több támogatásra és mélyebb megértésre lenne szükség. Ezért hoztam létre ezt a 8 hetes mentorprogramot, hogy elmélyüljön bennetek a toborzási marketinges szemlélet. Ezen a képzésen sokkal több idő jut a gyakorlásra, folyamatosan kaptok visszajelzést az ajánlataitokra, candidate perszónáitokra és álláshirdetéseitekre, minden kérdéseitekre választ kaptok, és lépésről-lépésre megismeritek a toborzási marketing teljes eszköztárát.

Vidéki vagyok, nem tudok Budapestre utazni, így is el tudom-e végezni?

A masterclass anyaga 100%-ig online, és az összes videóhívást rögzítjük, így bárhol is élsz az országban, tökéletesen tudod majd élvezni a képzést

A képzés a felnőttképzési törvény hatálya alá tartozik?

Igen, a képzés a Felnőttképzési törvény hatálya alá tartozik, ezért azzal, hogy regisztrálsz, elfogadod az ezzel kapcsolatos Felnőttképzési Általános Szerződési Feltételeket. A képzés bejelentéséhez szükséges adatokat a visszaigazoló emailben fogom elkérni. A szerződési feltételeket itt találod.

>