Az ÉlményHR bemutatja
nyílt képzés

Álláshirdetés 2.0

Írj 2x eredményesebb álláshirdetéseket marketing szövegírási technikákkal!


Workshop toborzóknak és kiválasztási specialistáknak

2020. január 28., kedd
Te is unod az álláshirdetéseitek szövegét, de se időd, se energiád átírni őket?


A hiba nem a te készülékedben van, mert jó álláshirdetést írni nehéz, több okból is.

1
Kinek van erre ideje?

Egy jó álláshirdetés megírásához sok idő kell, ráadásul úgy, hogy közben nem zavarnak meg! Ha percenként beesik egy email vagy kérdés, elszáll az ihlet, és soha nem érsz a végére...

2
Hátráltatnak a régi berögződések

A HR-esek évtizedek óta úgy írják az álláshirdetéseket, hogy a munkaköri leírásokat szövegezik át. Nem is csoda, hiszen még senki nem tanította meg az alternatívákat…

3
MARKETINGES VÉNA NÉLkÜL NEM MEGY...

A munkaköri leírásra épülő álláshirdetések ma már nem működnek. Az álláslehetőségeket el kell adni, ebben pedig a modern HR marketing szemlélet és a szövegírási technikák segítenek.

Álláshirdetés 2.0
Álláshirdetés 2.0

Hogyan írj eredményesebb álláshirdetéseket marketing szövegírási technikák segítségével


Gyakorlati workshop toborzóknak és kiválasztási specialistáknak


2020. január 28., kedd

Milyen eredményekre számíthatsz a workshop után?

  • Több pályázó: Ugyanannyi hirdetésre több pályázatot fogsz kapni, mert amit te írsz, az kiemelkedik a sablon hirdetések tömegéből
  • Minőségibb pályázatok: Mivel a hirdetésben jobban eladod az álláslehetőséget, a jelentkezések színvonala is magasabb lesz.
  • A passzív jelölteket is mozgósítod: Megtanulod, hogyan szólíthatod meg a passzív álláskeresőket - a legtöbb hagyományosan megírt álláshirdetés erre képtelen!
  • Végre pozitív visszajelzéseket kapsz: A hirdetéseidet dicsérni fogják a jelöltek, és senki nem fog velük trollkodni a közösségi médiában

Az Álláshirdetés 2.0 workshop végére kezedben lesz...

Egy aktuális saját hirdetés 2.0


Kezedben lesz egy aktuális keresésetekre megírt teljes álláshirdetés megújult szövege  

Közösségi média verzió


Az álláshirdetés közösségi médiára optimalizált változata (posztolhatod LinkedInre, Facebookra, Instára)  

Felhasználható képanyag


Kezedben lesz a hirdetéshez legjobban passzoló kép, vizuális körítés is.

Hogyan zajlik a workshop?

A workshop gyakorlatorientált, de lesz néhány marketing és szövegírási előadás is. Az idő nagyobbik részében pedig egyéni feladatmegoldás és csoportos átbeszélés,segítségnyújtás.

Marketing és szövegírási elmélet

A legfontosabb tudnivalókat előadás formájában adjuk át, kapsz majd egy munkafüzetet is, amibe jegyzetelhetsz.

Egyéni gyakorlás és feladatok

Az egyéni feladatok során az elméletet átültetted a gyakorlatba, és a saját 2.0-s álláshirdetésed megírásán fogsz dolgozni.

Csoportos visszajelzés és ötletelés

Az egyéni eredményeket átbeszéljük, visszajelzést adunk egymásnak és közös ötleteléssel segítjük egymást a munkában.

A cél az, hogy innentől új szemlélettel írj álláshirdetéseket és vonzd be a legjobb munkatársakat!

Miről lesz szó a workshopon?

1

​Marketing szövegírási alapok álláshirdetésekhez
  • Problématudat szintek a marketingben és ezek alkalmazása a potenciális jelöltek megszólítására
  • Haszonérvelés és az előnyök kihangsúlyozása (employer branding átültetése a gyakorlatba)
  • Az ideális álláshirdetés hossza, stílusa, felépítése

2

A jelölt avatar felépítése
  • Mi az a jelölt avatar, és miért fontos, hogy minden álláshirdetés megírását ezzel kezd?
  • A pszichoszociális tényezők szerepe a vonzó álláshirdetések megfogalmazásában
  • A legjobb módszer, hogy a hirdetésed valóban megszólítsa azokat, akiket a szakmai vezetők szeretnének felvenni

3

Álláshirdetés újraszövegezése
  • Selling point-ok azonosítása a cégben és a munkakörben
  • Szövegírási mesterfogások: Érzelmek mozgósítása, haszonérvelés, történetmesélés, átkeretezés, proaktív kifogáskezelés.
  • Az álláshirdetési felépítése: Milyen struktúra működik, szövegblokkok és címsorok, amiket használhatsz

4

Hirdetés írása közösségi média felületekre
  • Mi a különbség aközött, hogy egy állásportálra posztolsz és aközött, hogy a közösségi médiában hirdetsz?
  • Horog technika, avagy hogyan ragadd meg a figyelmet a közösségi média zajban
  • Közösségi média felületek közötti különbségek, amikre figyelned kell szövegíráskor (Facebook, LinkedIn, Instagram)

5

Képek és vizualitás a figyelemkeltő álláshirdetésekben
  • Tipikus vizuális hibák az álláshirdetésekben, amit a legtöbb hirdetésben elkövetnek
  • Képválasztási szempontok, a pattern interrupt jelentése és jelentősége
  • Mire ügyelj a különféle közösségi média csatornák és a célcsoportod függvényében

Tanulj olyan marketing szövegírási technikákat, amelyekről a konkurens cég HR-esei még nem is hallottak! 

Kik fogják tartani a workshopot?

Timár Krisztina

HR szakértő, az ÉlményHR.hu alapítója

Több, mint 15 éve vagyok HR-es, mindig is vállalati oldalon, a versenyszférában dolgoztam. 10 éve vagyok az IT szektorban HR menedzser, vagyis napi szinten szembesülök a kompetitív munkaerő-piaci környezettel, a tehetségek vonzásának és megtartásának nehézségeivel.

Az ÉlményHR szakmai blog és közösség alapítójaként célom az, hogy a hazai munkahelyek élményt nyújtsanak az embereknek, és tudásmegosztással, új trendek megismertetésével növekedjen a HR szakma presztízse.

Márta Krisztián - Online marketing előadó

Márta Krisztián - vendégelőadó!

Online marketing kampány specialista

Krisztián specialitása az olyan online marketing kampányok, ahol a termék az információ, és problématudat nélküli emberekből nevelnek vásárlókat. (Így kellene nekünk is a passzív álláskeresőket megszólítani. ;) )

Kampányaival adott már el könyveket, online tananyagokat, tréningeket, workshopokat, és töltött már meg 1000 fős konferenciát is. Az ÉlményHR marketingjéért is ő a felelős.

Büszkék vagyunk rá, hogy a legjobb cégek tanulnak nálunk:

Három ajándékot is kapsz, ha eljössz a workshopra!

A képzésen használt eszközöket,sablonokat megkapod elektronikus formában is. Ha ezeket együtt használjátok a többi toborzóval és vezetővel, máris megreformáltátok a kiválasztási folyamatot és átálltatok az Állásinterjú 2.0-ra!

  Bónusz #1 

Álláshirdetés 2.0 szövegsablon

Hogy a megtanult álláshirdetés írási módszereket a munkahelyeden is könnyedén és elakadás nélkül tudd használni, megkapod azt a sablont, amit kitöltve bármikor sokkal gyorsabban megy majd a marketing szemléletű álláshirdetések írása.

  Bónusz #2 

Közösségi média grafikai útmutató

Az álláshirdetéseidhez a vizuális megjelenítésnél fontos játékszabályok vannak minden közösségi média felületen. Ezért összegyűjtöttük neked a Facebook, Instagram és LinkedIn grafikai megjelenítési lehetőségeit és azok szabályait.

  Bónusz #3 

Konkrét álláshirdetés minták

Kapsz néhány marketinges szemmel megírt álláshirdetés mintát, hogy sose legyél ihlethiányban. Bármikor előveheted majd puskának, hogy könnyedebben használd a képzésen megtanult szövegírási formulákat és kommunikáld az erősségeiteket. 

Légy a vendégem!

.

  • A workshop előtt egy kézműves szendvicses reggelivel várlak, úgyhogy ha tudsz, akkor érkezz időben! ;)

  • Egész nap frissítőkből és üdítőkből válogathatsz.
  • Uzsonnára pedig finom süteménnyel készülünk

Kinek való az Álláshirdetés 2.0 workshop? 

Neked való ez a workshop, ha...
  • Olyan területen toborzol, ahol munkaerő hiány van

  • Ha a hirdetéseidre nem jön annyi minőségi jelentkező, mint amit pár évvel ezelőtt megszoktál
  • Ha a jelenlegi hirdetéseddel nem tudod megszólítani a passzív álláskeresőket
  • Ha a piac legjobb tehetségeit szeretnéd bevonzani hozzátok
Nem neked való ez a workshop, ha...
  • Ha már most is ti vagytok a piac legerősebb neve a jelöltek fejében és a te dolgod csak annyi, hogy válassz közülük

  • Ha ellenajánlat esetén nincs szükséged semmi pluszra, mert korlátlanul rá tudtok ígérni a konkurenciára fizetésben
  • Ha a te hirdetéseidre jelenleg is gyakran visszajelzik a jelöltek, hogy bár nem keresnek állást, mégis élvezettel végigolvasták. 

Mikor és hol lesz a workshop?

HELYSZÍN:


Falk1 Rendezvényközpont

Budapest, 1055, Falk Miksa u. 1.

(A Parlament szomszédságában)

Időpont:


2020. január 28., kedd

8:30-17:00

(Reggeli 8:30-tól,

kezdés 9:00-től)

Mennyibe kerül a workshop?

A képzés ára 59970 Forint. (Az ár alanyi áfamentes.)

Mi fog történni, miután leadtad a jelentkezésedet?

  1. 1
    Pár percen belül küldök egy visszaigazoló emailt, amiben megtalálsz minden további teendőt.
  2. 2
    Bankkártyás fizetés esetén rögtön küldöm a számlát is e-mailben. Átutalás esetén egy díjbekérőt fogsz kapni, amit 5 munkanapon belül kell rendezned. 
  3. 3
    A tréning előtt majd még jelentkezem a legfontosabb információkkal

Bankártyás fizetés

Az ÉlményHR weboldalán a világ egyik legnevesebb és legbiztonságosabb online fizetési szolgáltatóját, a Braintree-t használjuk, ami a PayPal egyik leányvállalata. A kártya adataidat nem látjuk, közvetlenül a Braintree-nek adod át.

Számlázás

A vásárlásodról elektronikus számlát állítok ki, amit ugyanúgy el tudsz számolni a cégedben, mint bármilyen régi típusú papír alapú számlát.
A számla generálása automatikus az általad megadott számlázási adatok alapján. Ügyelj tehát rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat!

Koszorú bal
100% PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA

Azt szeretném, hogy érezd, semmit se kockáztatsz! Ezért a tréningre 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalok. Ha eljössz, és azt érzed, hogy nem azt kapod, amire számítottál, akkor csak annyi a dolgod, hogy az ebédszünetig odagyere hozzám, és én kérdés nélkül visszaadom a részvételi díjadat!

Koszorú jobb

Kérdések, amik talán benned is felmerültek...

Mi a különbség a HR marketing tréning és ez a képzés között?

A két képzés ugyanazon elvek alapján épül fel, de más a fókuszuk. A HR marketing tréning egy átfogóbb, a toborzásban használható marketing szemléletet és technikákat adja át. Ez pedig egy kifejezetten az álláshirdetés írásról szóló workshop sok gyakorlati feladattal.

Nem vagyok egy kreatív szövegíró, így is hasznos lesz?

Abszolút! Pont a hozzád hasonló toborzóknak és HR-eseknek állítottuk össze ezt a képzést. Az a célunk, hogy átadjunk neked a módszereket, szövegírási formulákat és egy álláshirdetés írási struktúrát, amivel korábbi tapasztalatok nélkül is szuper hirdetéseket fogsz írni.

Kell hozni számítógépet a workshophoz?

Az álláshirdetés író tréningen több gyakorlati szövegírásos feladat is lesz. Fogsz kapni munkafüzetet, de én azt ajánlom, hogy ha tudsz hozzál laptopot is, hogy a megírt hirdetéseket minél könnyebben tudd majd felhasználni másnap.

>