Zárt képzés​

Cégre szabott Álláshirdetés író workshop

Írjuk át az álláshirdetéseiteket a 

HR marketing módszerével!

Egy egynapos szövegíró workshop
Részt vesz a HR-es és szakmai vezetők
30% elmélet, 70% szövegírás gyakorlat
A cég állás-hirdetéseit írjuk újra

Te is unod az álláshirdetéseitek szövegét, de se időd, se energiád átírni őket?

A hiba nem a te készülékedben van, mert jó álláshirdetést írni nehéz: 

kinek van erre ideje?

Egy jó álláshirdetés megírásához sok idő kell, ráadásul úgy, hogy közben nem zavarnak meg! Ha percenként beesik egy email vagy kérdés, elszáll az ihlet, és soha nem érsz a végére...

A szakmai vezető tudása is kell!

Ha van is időd, a jó álláshirdetés megírásához HR-esként nem vagy elég. Szakmai támogatás is kell, vagyis annak a területnek a vezetőjére is szükséged lesz, ahová az új kollégát felveszitek. 

MARKETINGES VÉNA nélkül nem megy...

A munkaköri leírásra épülő álláshirdetések ma már nem működnek. Az álláslehetőségeket el kell adni, ebben pedig a

HR marketing szemlélete és szövegírási technikái segítenek.

A workshop célja, hogy a cég toborzással foglalkozó HR-ese és a szakterületek egy-egy képviselője (lehet vezető, vagy kulcs munkatárs) együtt legyen jelen. 


Így tudják egymást segíteni abban, hogy frissítsék, marketing szemlélettel újraírják az álláshirdetéseket. 


A Workshop eredménye: meglévő álláshirdetések HR marketing szemlélettel újraírt változata.

A workshop során 3 lépésben építjük fel az új hirdetési szövegeket

1

Keresési igény pontos meghatározása

Minden keresésnél először azt tisztázzuk, hogy pontosan mi is az igény, milyen munkakörre, feladatokra és milyen körülmények közé keresünk új munkatársat.

2

Jelölt avatar felépítése

Ezt követően pontosítjuk, hogy ki az az ideális jelölt, akinek az álláshirdetést fogalmazzuk. Az avatar építés az online marketing bevált eszköze, a résztvevők megtanulják ezt átemelni a toborzásba.

3

Hirdetés újraszövegezése

Végül egy új struktúrában átfogalmazzuk a hirdetések szövegét, hogy az érdekesebb és vonzóbb legyen, és az eddiginél több releváns jelentkezést érjünk el vele.

Ki fogja tartani a tréninget?

Timár Krisztina

HR vezető, az ÉlményHR blog alapítója


Több mint 15 éve vagyok HR-es, mindig is vállalati oldalon, a versenyszférában dolgoztam. 10 éve vagyok az IT szektorban HR menedzser, vagyis napi szinten szembesülök a kompetitív munkaerő-piaci környezettel, a tehetségek vonzásának és megtartásának nehézségeivel.

Az ÉlményHR szakmai blog és közösség alapítójaként célom az, hogy a hazai munkahelyek élményt nyújtsanak az embereknek, és tudásmegosztással, új trendek megismertetésével növekedjen a HR szakma presztízse.

Timár Krisztina profil

Mit nyernek az érdeklődők?

Azok az érdeklődők, akik az új álláshirdetéseket olvassák:

  • Pozitív élményben részesülnek, mert érzik, hogy el akarjátok adni nekik a lehetőséget.

  • Időt nyernek: A részletes szöveg miatt gyorsabban el tudják dönteni, hogy érdemes-e pályázni.
  • Fellelkesülnek: Egy marketing szemlélettel megírt hirdetés meghozza a kedvet a pályázáshoz! 

Mit nyernek a vezetők?

  • Több releváns jelölt: A jobb álláshirdetés több kvalifikált és lelkes pályázót eredményez.

  • Gyorsabb felvétel: Ha több a releváns és lelkes jelölt, akkor a pozíciót is hamarabb be tudjátok tölteni.
  • Modern HR tudás: A workshopon naprakész toborzási és HR marketing technikákat tanulhatnak a vezetők. 

Mit nyer a HR?

  • Újraírt álláshirdetések: Egy nap alatt a lehető legtöbb álláshirdetést újraírjuk. 

  • Hatékonyabb toborzás: A jól megírt álláshirdetések több értékes jelöltet vonzanak be. 
  • Pozitív employer brand: A jó álláshirdetések jót tesznek a munkáltatói márkának. 

A workshop célja az, hogy a HR-esek és a szakmai Vezetők együtt írják meg az új és vonzó álláshirdetéseket!

Felejtsétek el a munkaköri leírásokból kimásolt unalmas álláshirdetéseket, és használjátok
a HR marketing eszközeit a figyelemfelkeltéshez!

mitől lesz hatékony a workshop?

Attól, hogy a vonzó álláshirdetés megírásához szükséges résztvevők mind jelen lesznek:
A CÉG toborzói 
(HR-esei)
A szakmai vezetők
(hiring managerek) 
A HR Marketinges tréner

te is szeretnél friss és vonzó álláshirdetéseket?

Töltsd ki a mezőket az ajánlatkéréshez:

Mi fog történni, miután leadtad a jelentkezésedet?

  1. 1
    Pár percen belül küldök egy visszaigazoló emailt, hogy jelezzem, megérkezett hozzám az ajánlat kérés
  2. 2
    2 munkanapon belül küldök egy a cégetekre és az igényeidre szabott ajánlatot a megadott emailcímre
Büszkék vagyunk rá, hogy a legjobb cégek tanulnak nálunk:
TDK
Danubius Hotels Group
British American Tobacco
Nestlé
cpl jobs
Wellis
Imperial Tobacco
Eaton
Opera - Magyar Állami Operaház
Russmedia
Rossmann
BKÜ - Budapest közlekedési ügyfélkapcsolatok
MiniCRM
Loginet
Adecco
Mitsuba
SwiconGroup
>